Ciśnienie | 7 do 25 barów (sk.) – 102 do 365 funtów/cal2 nominalnie |
---|---|
Moc silnika: | Wysokoprężny silnik firmy Mercedes |
Technologia | Rotacyjne sprężarki śrubowe z wtryskiem oleju |
Wydajność | 317 do 594 l/s, 672 do 1260 stóp 3/min, 19 do 35,6 m3/min |
- Poprawić niezawodność i trwałość w najbardziej wymagających zastosowaniach
- Obniżyć łączny koszt eksploatacji
- Udowodnić zaangażowanie w sprawy środowiska
Aby osiągnąć te cele firma Atlas Copco ściśle współpracowała z klientami, konstruktorami i personelem serwisowym na całym świecie.
Wszystkie sprężarki spełniają europejskie zalecenia 2000/14/EC odnośnie hałasu zewnętrznego i są produkowane zgodnie z systemem zarządzania jakością i środowiskiem firmy Atlas Copco, który jest uznany za całkowicie zgodny z ISO 9001 oraz ISO 14001.
Wszystkie typy silników spełniają normy emisji gazów wydechowych II stopnia zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie.
Charakterystyka
|
Korzyści
|
---|---|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sterowanie i monitorowanie
Niedościgniony i niezrównany interfejs użytkownika oferuje najnowsze rozwiązanie w elektronicznym zarządzaniu sprężarką. W celu uzyskania doskonałych osiągów i wydajności elementy sterowania sprężarki są połączone z całkowicie elektronicznym układem sterowania silnikiem.
Wyświetlane są wszystkie podstawowe parametry pracy sprężarki i silnika. Pełne i dokładne dane dotyczące stanu pracy można uzyskać w łatwy sposób, korzystając z przycisków przewijania. Na panelu cyfrowym wyświetlane są również ważne komunikaty ostrzegawcze i komunikaty o wyłączeniach, aby zasygnalizować operatorowi wszelkie nieprawidłowości podczas pracy.
Do standardu należy zestaw języków oraz wybór jednostek metrycznych czy brytyjskich, które ustawiane się na panelu sterowania. Dostępny jest również sygnał akustyczny i światło ostrzegawcze, informujące operatora o wszelkich ostrzeżeniach lub wyłączeniach. Panel przyrządów jest zabezpieczony pokrywą na zawiasach, która zapobiega uszkodzeniom podczas eksploatacji lub transportu.
Odczyty | Wyświetlacz | Ostrzeżenie | Wyłączenie |
---|---|---|---|
Poziom paliwa | • | ||
Licznik godzin pracy | • | ||
Ciśnienie powietrza wylotowego | • | ||
Temperatura powietrza po elemencie sprężającym | • | ||
Temperatura powietrza na wylocie sprężarki | • | ||
Ciśnienie oleju w silniku | • | ||
Temperatura silnika | • | ||
Obrotomierz | • | ||
Poziom oleju w sprężarce | • | ||
Poziom chłodziwa silnika | • | ||
Gotowość do rozruchu | • | ||
Stan rozruchu | • | ||
Stan bez obciążenia | • | ||
Praca z obciążeniem/bez obciążenia | • | ||
Poziom schładzania | • | ||
Stan zatrzymywania | • | ||
Stan nieudanego rozruchu | • | ||
Stan rozgrzewania | • | ||
Stan zezwolenia na start | • | ||
Ostrzeżenia/wyłączenia sprężarki | |||
Wysoka temperatura na wylocie sprężarki | • | • | |
Niska temperatura na wylocie sprężarki | • | • | |
Ciśnienie oleju sprężarki | • | • | |
Ciśnienie w zbiorniku | • | ||
Wskaźnik podciśnienia na filtrze powietrza (silnik) | • | ||
Wysoka temperatura powietrza o elemencie sprężającym | • | ||
Awaria zaworu obciążania | • | ||
Ostrzeżenia/wyłączenia silnika | |||
Temperatura chłodziwa silnika | |||
Ciśnienie oleju w silniku | |||
Niski poziom chłodziwa | |||
Łącze typu J 1939 | |||
Wyłącznik awaryjny | |||
Ciśnienie paliwa w silniku | • | • | |
Awaria wtryskiwacza w silniku | • | • | |
Awaria przekaźnika rozrusznika: Dotyczy właściwych opcji | • | • | |
Niski poziom paliwa | • | • | |
Ciśnienie paliwa w silniku | • | • |
Aby ułatwić regulację ciśnienia, zawór regulacyjny jest zamontowany przy panelu przyrządów.
ODNOSI SIĘ TYLKO DO KRAJÓW UE
W trosce o środowisko
Europejskie normy hałasu:
Dokładne wyciszenie każdej jednostki powoduje, że grupa ta spełnia europejskie zalecenia 2000/14/EC emisji hałasu
Szczelna rama:
Aby zapewnić skuteczniejszą ochronę środowiska, rama sprężarki jest całkowicie szczelna. Zapobiega to wylewaniu się na ziemię jakichkolwiek płynów, których wycieki mogą powstać w zespole. Korki spustowe umieszczono w ramie w celu umożliwienia odpowiedniego pozbycia się dowolnych płynów zgromadzonych podczas czyszczenia lub innych czynności serwisowych.
Scentralizowany system spustowy:
Główna cecha oszczędności kosztów dla naszych klientów i kolejny przykład zaangażowania firmy Atlas Copco w ochronę środowiska. Korki spustowe oleju silnikowego, chłodziwa, zbiorników i elementów sprężarkowych wyprowadzone są w jednym punkcie w tylnej części maszyny i zakończone są oddzielnymi zaworami kulowymi.
Emisje gazów wydechowych:
Wszystkie jednostki tego szeregu mają silniki Mercedesa ze sterowaniem elektronicznym. Wszystkie typy silników spełniają normy emisji gazów wydechowych II stopnia zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie.
Nowoczesna konstrukcja
Zwarte i solidne sprężarki są dobrze wyważone w celu zapewnienia łatwego manewrowania, nawet w trudnym terenie. Ucho do podnoszenia i otwory do wózka widłowego są standardowym wyposażeniem zapewniającym bezpieczny i łatwy transport.
Drzwi osłony otwierają się szeroko, zapewniając doskonały dostęp do wszystkich punktów serwisowychi i umożliwiając szybkie czyszczenie bloku chłodnicy
Zbiornik powietrza/oleju można łatwo serwisować lub wyjmować bez demontowania żadnych części obudowy, zapewniając oszczędności w czasie postoju.
Zbiorniki paliwa są dobrze zabezpieczone pod ramą i można je łatwo oczyścić lub wymontować.
Wylot gazów spalinowych silnika jest umieszczony pod automatycznie otwierającymi się żaluzjami, chroniącymi przed warunkami atmosferycznymi.
ODNOSI SIĘ TYLKO DO KRAJÓW UE
Silnik
Jako dostawca co trzeciej przewoźnej sprężarki na świecie firma Atlas Copco musi dbać o reputację. Dlatego producenci naszych silników muszą mieć tę samą renomę i gwarantować serwis posprzedażny.
Rygorystycznie testowane pod względem niezawodności i długiej żywotności silniki te spełniają wspomniane wymagania i są zgodne z najostrzejszymi istniejącymi i przyszłymi przepisami odnośnie emisji gazów spalinowych.
Wszystkie sprężarki są napędzane sprawdzonymi silnikami firmy Mercedes Benz, wyposażonymi w pełny elektroniczny system zarządzania. Sprężarki serii OM 900 i OM 500 zapewniają
-
Niskie jednostkowe zużycie paliwa
-
Zmniejszoną emisję gazów
-
Przedłużone okresy między serwisami
Zasada sprężania:
Od wprowadzenia na rynek w 1958 roku sprężarki typu PR600, pierwszej przewoźnej sprężarki śrubowej z wtryskiem oleju, firma Atlas Copco sprzedała setki tysięcy opatentowanych elementów śrubowych.
Zasada jest prosta. Dwie śruby helikoidalne, jedna z czterema płatami, a druga z sześcioma wyżłobieniami obracają się jedna w drugiej. Pierwsza śruba obraca się 50% szybciej od drugiej. Zassane powietrze jest sprężane między wirnikami i obudową. Wtryskiwany olej uszczelnia luzy i smaruje wirniki w celu zminimalizowania zużycia.
Opcje standardowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ODNOSI SIĘ TYLKO DO KRAJÓW UE
Przygotowanie powietrza
|
|
|
|
ODNOSI SIĘ TYLKO DO KRAJÓW UE