Technologia | Sprężarki śrubowe z wtryskiem oleju dla pojazdów szynowych GAR 5-30 |
---|---|
Wydajność | Natężenie przepływu powietrza na wlocie do sprężarki 480 do 3720 l/min |
Ciśnienie | Nominalne ciśnienie robocze 10 barów. |
Moc silnika: | 5 do 30 kW – 50 lub 60 Hz |
Poziom hałasu | 64 do 81 dB (A) |
- Pneumatyczne systemy hamulcowe
- Zawieszenia pneumatyczne
- Otwieranie i zamykanie drzwi
- Systemy piaskowania
- Systemy pomocnicze
Sprężarki GAR łączą zaawansowaną technologię sprężania śrubowego iniezwykłą prostotę, co zapewnia możliwość pracy w ciężkich iekstremalnych warunkach.
Sprężarki te są szczególnie godne polecenia do stosowania wnajróżniejszych pojazdach szynowych, takich jak lokomotywywykorzystywane na głównych liniach, napędzane silnikami wysokoprężnymilokomotywy przystosowanie do pracy w ciężkich warunkach, lokomotywymanewrowe, wagony typu EMU, DMU, wagony metra i pojazdy LRV.
- Zwarte i lekkie
- Niezawodne w bardzo trudnych warunkach (od -40° do +50°C)
- Konstrukcja wolna od przecieków
- Niski poziom hałasu i drgań
- Bardzo niski poziom rozchodu oleju
- Długie okresy pracy (4000 godzin)
- Łatwość serwisowania i obsługa przyjazna dla użytkownika
- Niskie koszty w całym okresie użytkowania
Łatwa konserwacja
Dzięki zastosowaniu technologii sprężania śrubowego sprężarki GARcharakteryzują się bardzo długimi okresami między przeglądami iwymagają minimalnego nakładu pracy, co zwiększa ich użyteczność ipozwala ograniczyć koszty bieżące.
Sprężarki GAR mają zapewniony serwis i konserwację na całym świeciedzięki sieci sprzedawców i dystrybutorów produktów firmy Atlas Copco,co daje użytkownikom gwarancję bezawaryjnej i nieprzerwanej pracyinstalacji.
Korzyści
-Dostępność: wszystkie punkty serwisowe z jednej strony sprężarki
-Długie okresy między przeglądami (4000 godzin)
-Konserwacja profilaktyczna
-Dostępne zestawy serwisowe
-Oryginalne, wysokiej jakości części zapasowe
-Pomoc na całym świecie
Napędy:
Sprężarki serii GAR mogą być wyposażone w różne typy napędów:
-Standardowe silniki indukcyjne TEFC, klatkowe, trójfazowe, dla różnychnapięć zasilania i prądu o częstotliwości 50 lub 60 Hz
-Silniki IP55, klasy F, do zastosowania w kolejnictwie
-Silnik na prąd stały lub silnik hydrauliczny – zależnie od wymagańklienta
-Bez członu napędzającego w przypadku napędzania głównym silnikiemwysokoprężnym
Opcje standardowe:
-Separator wody
-Obudowa wyciszająca
-Rama umożliwiająca zewnętrzne mocowanie na pojeździe lub pod nim
-Przełączniki ciśnieniowe alarmu i sterowania
-Moduł sterowania
-Rozrusznik silnika
-Szybkozłącza (niskiego napięcia i napięcia silnika) umożliwiają łatwepodłączanie i rozłączanie
-Zestaw przeciw zamarzaniu do pracy w temperaturze do -40°C
-Zbiornik na kondensat
-Zbiorniki powietrza
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wersje niestandardowe
Moduły sprężarek GAR można modyfikować pod kątem indywidualnychwymagań każdego użytkownika, zapewniając optymalne połączenie funkcjistandardowych i elastyczności wynikającej z możliwości dostosowywania.
Ponieważ wszystkie zespoły to wysokiej jakości instalacje dowytwarzania sprężonego powietrza opracowywane indywidualnie pod kątemwymagań każdego użytkownika, każde zamówienie jest traktowane jakoosobny projekt i realizowane zgodnie ze standardowymi proceduramijakościowymi obowiązującymi w firmie Atlas Copco. Traktowanie każdegoprojektu w identyczny, systematyczny sposób gwarantuje jakość zarównonaszego produktu, jak i instalacji na nim opartych.